Jeśli chcesz anulować zamówienie koniecznie skontaktuj się z nami. 

Anulowanie zamówienia jest możliwe tylko w przypadku, gdy zamówienie nie otrzyma statusu "Przygotowanie w toku".

Do tego czasu mogą być wprowadzone zmiany i modyfikacje zamówienia. 

Anulowanie lub zmiany można dokonać telefonicznie lub przez e-mail.

Prosimy o podanie numeru zamówienia w celu wprowadzenia zmian.

Zamówienia można składać przez całą dobę 7 dni w tygodniu.

Pomocą służymy Państwu przez 6 dni w tygodniu:

pon-pt - 8-18

sobota - 9-15

Klientowi nie przysługuje prawo odstąpienia od zamówień składanych poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość, dotyczących Towarów będących kwiatami żywymi lub innych Towarów będących przedmiotami ulegających szybkiemu zepsuciu lub mających krótki termin przydatności do użycia zgodnie z art.38 pkt 4 ustawy o prawach konsumenta.